رئال مادرید درخانه گالاتاسرای به پیروزی پرگلی دست یافت
 
Real Madrid

رئال مادرید درخانه گالاتاسرای به پیروزی پرگلی دست یافت

سایت گل- در یکی از دو بازی گروه بی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد تا در یک بازی خارج از خانه و در ورزشگاه شهر استانبول با نتیجه پرگل 1-6 از سد میزبانش عبور کند.


 

کارلو آنچلوتی برای این بازی،کاسیاس – کارواخال، راموس، په‌په، آربلوا – خدیرا، مودریچ – دی‌ماریا، ایسکو، رونالدو – بنزما   را در ترکیب اصلی قرارداده بود و یازده یار اصلی گالا دراین بازی بدین ترتیب بودند:موسلرا – ابوئه، شجو، نونکیو، ریه‌را – ملو، اینان، بایتار – اسنایدر، دروگبا - ییلماز

گلهای رئال در این بازی را ایسکو (33)، کریم بنزما (53 و81)، رونالدو (63،65 و 91) به ثمر رساندند و تک گل میزبان توسط اوموت بولوت در دقیقه 84 بازی از راه رسید.

نمایش خیره کننده کریستیانو رونالدو دراین بازی به رئال کمک کرد تا بتواند با نتیجه قاطعانه 1-6 از سد میزبانش گالاتاسرای عبور کند. کریس در این بازی سه گل زد و با دو گل کریم بنزما و یک گل از ایسکو، جشنواره گل رئال کامل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 220426
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس